بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي .

بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي

راهنماي كامل براي خريد بوت مردانه و معرفي سبك هاي آن

انتخاب يك جفت بوت مردانه جديد مي‌تواند به اندازه نامگذاري تولد شما مشكل باشد. رنگ، سبك، قيمت و به روز بودن همه براي برتري رقابت مي‌كنند. به اين ليست تنوع ، طول عمر، گرما هنگام سرما و شما يك طوفان خريد بوت مردانه را خواهيد داشت. از كجا شروع مي‌كنيد؟

خبر خوب اين است كه نيازي نيست يك متخصص باشيد تا بدانيد به دنبال چه چيزي بگرديد. يك جفت بوت بايد كشش كافي داشته باشد ، مقدار زيادي مقاومت داشته باشد و شما را جذاب جلوه دهد ، حتي زماني كه هوا خوب نيست . بنابراين، صرف نظر از اينكه شما مي‌خواهيد يك جفت بوت براي كار انتخاب كنيد يا يك بوت مردانه 2017 كلاسيك ، ما در ادامه شما را با انواع بوت هاي مردانه آشنا خواهيم كرد و هر آن چيزي كه براي خريد پوتين مردانه نياز داريد بدانيد ، اشاره خواهيم كرد.

مدل هاي بوت مردانه

بوت ها بهترين انتخاب براي پوشيدن در زمستان مي باشند. راحت، شيك، و خيلي گرم‌تر از كفش ، آن ها را به دليلي ضروري براي پوشيدن در زمستان تبديل كرده است.

مدل هاي مختلفي از بوت هاي مردانه وجود دارد اما بيشتر آن ها را مي توان در 5 دسته قرار داد: بوت هاي چلسي ، بوت هاي چوكا ، بوت هاي مجلسي، بوت هاي فني و بوت هاي ولينگتوس يا همان دهان گشاد مي باشد.  ما توصيه مي كنيم لباس زمستاني هر شخص بايد حداقل 2 جفت پوتين داشته باشد يكي براي كار و ديگري براي استايل كژوال و قرار هاي مهم لازم مي شوند.

در اينجا تفكيكي از انواع سبك هاي مختلف بوت موجود مي باشد كه شما مي توانيد از آن ها براي خودتان سبك بوت انتخاب كنيد و نحوه پوشيدن ( ست كردن ) آن ها را توضيح خواهيم داد.

 

 بوت چلسي

چكمه چلسي يك طرح كلاسيك است كه در عصر ويكتوريا توسط جيمز اسپاركس-هال، سرپرست سلطنتي ساخته شد. در حالي كه در اصل به عنوان يك چكمه سواري ساده طراحي شده‌ بود، نام آن از دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ چلسي ناميده مي شد، زماني كه آن‌ها در اطراف محله trendiest لندن ديده مي‌شدند.

 

بوت هاي فني

در حالي كه بوت هاي فني ممكن است شيك ترين جفت كفش شما نباشد اما احتمالا بيشتر عملي خواهند بود. گفته مي شود كه يك بوت مقاوم مطمئنا بار ها و بارها در كانون توجه اين سبك قرار مي گيرد كه برند هاي CAT ، Timberland ،Rockport مدل هاي روز جهان را در اين سبك توليد مي كنند. اين بوت ها پاها را گرم نگه مي دارد و در برابر شرايط كاري در محيط باز و خشك بسيار مقاوم هستند و معمولا ضد آب و ايمن ساخته مي شوند.

 

بوت هاي چوكا ( نوك برگشته )

تقريبا به همان اندازه كه همه چكمه‌هاي چرمي ساخته مي شوند ، چكمه‌هاي chukka از سطح صاف و ظريف برخوردار مي باشد ، كه پوشيدن آن ها را راحت و آسان مي سازد.

نام اين كفش از ورزش چوگان گرفته شده است . با اين حال، نيمرخ اين بوت از چكمه‌هاي بيابان كه ابتدا توسط ناتان كلارك براي سربازان بريتانيايي در آفريقا در طول جنگ جهاني دوم طراحي شده‌ بود، الهام‌گرفته است.

 

 بوت هاي مجلسي

ممكن است شما داراي مجموعه اي از كفش رسمي به رنگ هاي مشكي ، قهوه اي و ... داشته باشيد، اما اگر به دليل آب و هواي بد شرايط پوشيدن اين كفش ها را برقرار نباشد ، براي ست كت و شلوار خود مي خواهيد چه كفشي بپوشيد؟

بوت هاي مجلسي هنوز يك سبك هوشمندانه به حساب مي آيد و مي تواند اغلب ويژگي هاي رسمي شما را شامل شود. بوت هاي مجلسي مي توانند رسميت را حفظ كنند و چكمه اي را انتخاب كنيد كه به قوزك پا برسد و بتواند از پاهايتان در برابر خيس شدن محافظت كند.


بوت هاي ولينگتوس ( دهانه گشاد )

اين بوت ها براي آقايان بيشتر براي كار توليد شده است و مي تواند بسيار براي كار هايي كه با آب سر و كار داريد از خيس شدن پاهايتان محافظت كند. اين بوت ها به دليل قد بلند و جنس آن نفوذ آب را تا زانوهايتان غير ممكن مي سازد. اين چكمه اولين بار توسط آرتور ولزلي پوشيده شد. در اوايل قرن نوزدهم نخستين بار ديوك آو ولينگتن، كه به لقب دوك ولينگتون معروف شده بود ، براي شكار و پوشيدن در فضاي باز از اين چكمه ها استفاده كرد. جنس اين چكمه ها معمولا از لاستيك يا مواد مصنوعي مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۶:۲۸ توسط:مهدي موضوع:

بررسي كفش رانينگ نايك اير زوم پگاسوس ۳۴

سري اير زوم پگاسوس ۳۴ يكي از مدل‌هاي نايك است كه با يك هزينه مناسب، كيفيتي بادوام و قابل اطمينان را در اختيار شما مي‌گذارد. اگر به دنبال كفش پياده روي بادوام، با ظاهري خوب و زيبا هستيد، قطعا از خريد اير زوم ۳۴ پشيمان نخواهيد شد.

مزايا:

  • استفاده از فلاي‌واير براي محافظت از پا
  • استفاده از پلاستيك با كيفيت در زير محصول
  • كيفيت تقريبا با دوام

معايب:

  • گير كردن سنگ ريزه در زير پا
  • جنس كفي سخت‌تر از مدل‌هاي قبلي‌ است

اير‌ زوم پگاسوس ۳۴ را مي‌توانيم يك كفش همه‌فن‌حريف بناميم. محصولي با طراحي مناسب براي رانينگ با هزينه‌ معقول.

وزن كلي سايز ۱۰ مردانه اين محصول حدود ۲۹۴ گرم است كه مي‌توان آن را جزو كفش‌هاي سبك به حساب آورد.

اين مدل و مدل‌هاي مشابه جزو بهترين و تخصصي ترين كفش‌هاي رانينگ نيستند، اما قابليت‌هايي دارند كه براي تقريبا همه مصرف‌كننده هاي متوسط كفش‌هايي مناسب و قابل استفاده باشند.

همان‌طور كه از نامش پيداست، اين مدل تنها مدل داراي كيسه‌هاي هوا مي‌باشد.

در ادامه همراه ما باشيد تا يك بررسي دقيق تر و بهتر از اين محصول زيبا داشته باشيم.

نگاه اجمالي به نايك اير زوم پگاسوس ۳۴

خط توليد سري پگاسوس در كارخانه نايك حالا حدود ۳۵ سال سابقه دارد و از قديمي‌ترين و باسابقه‌ترين سري‌هاست.

در خود همين كارخانه و حتي كارخانه‌هاي ديگر به ندرت مي‌توانيد سري‌هايي را پيدا كنيد كه سابقه‌اي اين‌طور طولاني داشته باشند؛ پس مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه پگاسوس محبوب طيف وسيعي از دوندگان و ورزشكاران است.

ايده اصلي طراحي اين سري از محصولات، نياز به توليد كفش‌هايي مقرون به صرفه و بادوام براي دوندگان بود تا بتوانند با استفاده از آن، قابليت‌هاي محصولات حرفه‌اي‌تر و گران‌تر را هم داشته باشند.

اين كفش‌ها شايد قابليت‌ و كيفيت LauraEpic Flyknit، يا اين كه طراحي نفس‌گير و خيره‌كننده Zoom Vaporfly Elite را نداشته باشد، اما در عوض با اين هدف طراحي شده كه قابليت‌هاي تست‌ شده و امتحان‌پس‌داده‌ي نايك را در اختيار عموم استفاده كننده‌ها و بخصوص دونده‌ها قرار دهد.

مدل قبلي سري اير زوم پگاسوس حدود ۳۱۰ گرم وزن داشت كه با توجه به وزن ۲۹۴ گرمي مدل جديد، تا حدي بهتر است.

از لحاظ ظاهري، اين مدل شكل و فرم مدل قبلي را حفظ كرده با اين تفاوت كه نقش و نگار هاي كلي روي بوت مردانه فرق كرده است. همچنين درز‌ها و سوراخ‌هاي روي توري بيشتر هستند، و در كناره‌ها از فلاي‌واير بيشتري استفاده شده.

قسمت تخت پگاسوس ۳۴

بهترين روش براي شناسايي پگاسوس ۳۴ با نگاه كردن به زير آن است. همان طور كه در تصوير زير مي‌بينيد، طرح و فرم كلي نايك در طراحي زيره محصولات اين‌‌جا نيز رعايت شده است.‌

air zoom pegasus 34

گويا در نايك همه بر اين باورند كه تا چيزي خراب نشده، آن را تعمير نكن. اين طرح نيز تا به اينجا با انتقاد زيادي همراه نبوده و استفاده كننده‌ها را راضي كرده، پس نايك دست به آن نمي‌زند.

اين طرح، در عين مقاومت بخشيدن به كفش، آنرا سبك نيز كرده است. نه در حدي كه مقاومت استثنايي داشته باشد و نه در حدي كه سبك تر از پر قو باشد؛ دقيقا ميانه اين دو.

يك لايه بالاتر از اين زيره، يك فوم با كيفيت و هم‌چنين كيسه‌هاي اير زوم در قسمت جلو و پاشنه قرار دارند.

فوم استفاده شده در اين مدل Cushlon نام دارد و يك مدل بالاتر از محصولات قبلي به نام Phylon است كه مي‌تواند وزن كم‌تر و انعطاف پذيري بيشتري داشته باشد.

كيسه هواي اير زوم هم لايه كوچكي از هواست كه در زير پاشنه و پنجه شما قرار مي‌گيرد تا تجربه نرم تري از دويدن و راه رفتن با اين محصول داشته باشيد و همچنين احساس سبكي بكنيد. هنگام پوشيدن اين كفش‌ها به هيچ وجه احساس نخواهيد كرد كه از هوا در آن استفاده شده؛ تنها چيزي كه خواهيد فهميد، نرم بودن و كيفيت است.

air zoom pegasus 34

قسمت بالايي نايك اير زوم پگاسوس ۳۴

با يك نگاه ساده به بالاي پگاسوس ۳۴ مي‌توانيد متوجه شويد كه هدف اصلي نايك از طراحي اين كفش، راحتي و نرم بودن است.

بافت توري استفاده شده روي اين محصول كاملا اندازه و مناسب دويدن در مسير‌هاي طولاني است. نه قسمت پشتي آن بيش از اندازه بلند است و نه از بغل پاي شما را تا قوزك احاطه كرده.

شايد بزرگ ترين مزيت اين نوع طراحي اين باشد كه خواهيد توانست بدون نياز به باز و بسته كردن بند‌ها، به سرعت و به راحتي كفش را بپوشيد و در بياوريد.

يك لايه انعطاف پذير و مقاوم نيز در پشت محصول استفاده شده كه يكي از مزيت‌هاي اين مدل است.

air zoom pegasus 34

جمع بندي كلي

در كل، مي‌توان گفت استفاده از اين محصول به خوبي خواهد توانست طيف وسيعي از دوندگان و ورزشكاران را راضي كند.

شايد يك سري ايرادات جرئي و كم اهميت داشته باشد كه قابل چشم پوشي است. مثلا اين كه امكان گير كردن سنك‌ريزه در لا‌به‌لاي زيره وجود دارد.

اما در كل نايك با معرفي اين محصول موفق شده يك سري از امتحان‌پس‌داده‌ترين قابليت‌ها و امكانات را در قالب يك بوت زنانه با قيمت مناسب در اختيار عموم مصرف كننده ها، از دونده‌هاي حرفه‌اي گرفته تا شهروندان و ورزشكاران عادي قرار دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۳:۱۳ توسط:مهدي موضوع: