بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي .

بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي

بررسي كفش رانينگ نايك اير زوم پگاسوس ۳۴

سري اير زوم پگاسوس ۳۴ يكي از مدل‌هاي نايك است كه با يك هزينه مناسب، كيفيتي بادوام و قابل اطمينان را در اختيار شما مي‌گذارد. اگر به دنبال كفش پياده روي بادوام، با ظاهري خوب و زيبا هستيد، قطعا از خريد اير زوم ۳۴ پشيمان نخواهيد شد.

مزايا:

  • استفاده از فلاي‌واير براي محافظت از پا
  • استفاده از پلاستيك با كيفيت در زير محصول
  • كيفيت تقريبا با دوام

معايب:

  • گير كردن سنگ ريزه در زير پا
  • جنس كفي سخت‌تر از مدل‌هاي قبلي‌ است

اير‌ زوم پگاسوس ۳۴ را مي‌توانيم يك كفش همه‌فن‌حريف بناميم. محصولي با طراحي مناسب براي رانينگ با هزينه‌ معقول.

وزن كلي سايز ۱۰ مردانه اين محصول حدود ۲۹۴ گرم است كه مي‌توان آن را جزو كفش‌هاي سبك به حساب آورد.

اين مدل و مدل‌هاي مشابه جزو بهترين و تخصصي ترين كفش‌هاي رانينگ نيستند، اما قابليت‌هايي دارند كه براي تقريبا همه مصرف‌كننده هاي متوسط كفش‌هايي مناسب و قابل استفاده باشند.

همان‌طور كه از نامش پيداست، اين مدل تنها مدل داراي كيسه‌هاي هوا مي‌باشد.

در ادامه همراه ما باشيد تا يك بررسي دقيق تر و بهتر از اين محصول زيبا داشته باشيم.

نگاه اجمالي به نايك اير زوم پگاسوس ۳۴

خط توليد سري پگاسوس در كارخانه نايك حالا حدود ۳۵ سال سابقه دارد و از قديمي‌ترين و باسابقه‌ترين سري‌هاست.

در خود همين كارخانه و حتي كارخانه‌هاي ديگر به ندرت مي‌توانيد سري‌هايي را پيدا كنيد كه سابقه‌اي اين‌طور طولاني داشته باشند؛ پس مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه پگاسوس محبوب طيف وسيعي از دوندگان و ورزشكاران است.

ايده اصلي طراحي اين سري از محصولات، نياز به توليد كفش‌هايي مقرون به صرفه و بادوام براي دوندگان بود تا بتوانند با استفاده از آن، قابليت‌هاي محصولات حرفه‌اي‌تر و گران‌تر را هم داشته باشند.

اين كفش‌ها شايد قابليت‌ و كيفيت LauraEpic Flyknit، يا اين كه طراحي نفس‌گير و خيره‌كننده Zoom Vaporfly Elite را نداشته باشد، اما در عوض با اين هدف طراحي شده كه قابليت‌هاي تست‌ شده و امتحان‌پس‌داده‌ي نايك را در اختيار عموم استفاده كننده‌ها و بخصوص دونده‌ها قرار دهد.

مدل قبلي سري اير زوم پگاسوس حدود ۳۱۰ گرم وزن داشت كه با توجه به وزن ۲۹۴ گرمي مدل جديد، تا حدي بهتر است.

از لحاظ ظاهري، اين مدل شكل و فرم مدل قبلي را حفظ كرده با اين تفاوت كه نقش و نگار هاي كلي روي بوت مردانه فرق كرده است. همچنين درز‌ها و سوراخ‌هاي روي توري بيشتر هستند، و در كناره‌ها از فلاي‌واير بيشتري استفاده شده.

قسمت تخت پگاسوس ۳۴

بهترين روش براي شناسايي پگاسوس ۳۴ با نگاه كردن به زير آن است. همان طور كه در تصوير زير مي‌بينيد، طرح و فرم كلي نايك در طراحي زيره محصولات اين‌‌جا نيز رعايت شده است.‌

air zoom pegasus 34

گويا در نايك همه بر اين باورند كه تا چيزي خراب نشده، آن را تعمير نكن. اين طرح نيز تا به اينجا با انتقاد زيادي همراه نبوده و استفاده كننده‌ها را راضي كرده، پس نايك دست به آن نمي‌زند.

اين طرح، در عين مقاومت بخشيدن به كفش، آنرا سبك نيز كرده است. نه در حدي كه مقاومت استثنايي داشته باشد و نه در حدي كه سبك تر از پر قو باشد؛ دقيقا ميانه اين دو.

يك لايه بالاتر از اين زيره، يك فوم با كيفيت و هم‌چنين كيسه‌هاي اير زوم در قسمت جلو و پاشنه قرار دارند.

فوم استفاده شده در اين مدل Cushlon نام دارد و يك مدل بالاتر از محصولات قبلي به نام Phylon است كه مي‌تواند وزن كم‌تر و انعطاف پذيري بيشتري داشته باشد.

كيسه هواي اير زوم هم لايه كوچكي از هواست كه در زير پاشنه و پنجه شما قرار مي‌گيرد تا تجربه نرم تري از دويدن و راه رفتن با اين محصول داشته باشيد و همچنين احساس سبكي بكنيد. هنگام پوشيدن اين كفش‌ها به هيچ وجه احساس نخواهيد كرد كه از هوا در آن استفاده شده؛ تنها چيزي كه خواهيد فهميد، نرم بودن و كيفيت است.

air zoom pegasus 34

قسمت بالايي نايك اير زوم پگاسوس ۳۴

با يك نگاه ساده به بالاي پگاسوس ۳۴ مي‌توانيد متوجه شويد كه هدف اصلي نايك از طراحي اين كفش، راحتي و نرم بودن است.

بافت توري استفاده شده روي اين محصول كاملا اندازه و مناسب دويدن در مسير‌هاي طولاني است. نه قسمت پشتي آن بيش از اندازه بلند است و نه از بغل پاي شما را تا قوزك احاطه كرده.

شايد بزرگ ترين مزيت اين نوع طراحي اين باشد كه خواهيد توانست بدون نياز به باز و بسته كردن بند‌ها، به سرعت و به راحتي كفش را بپوشيد و در بياوريد.

يك لايه انعطاف پذير و مقاوم نيز در پشت محصول استفاده شده كه يكي از مزيت‌هاي اين مدل است.

air zoom pegasus 34

جمع بندي كلي

در كل، مي‌توان گفت استفاده از اين محصول به خوبي خواهد توانست طيف وسيعي از دوندگان و ورزشكاران را راضي كند.

شايد يك سري ايرادات جرئي و كم اهميت داشته باشد كه قابل چشم پوشي است. مثلا اين كه امكان گير كردن سنك‌ريزه در لا‌به‌لاي زيره وجود دارد.

اما در كل نايك با معرفي اين محصول موفق شده يك سري از امتحان‌پس‌داده‌ترين قابليت‌ها و امكانات را در قالب يك بوت زنانه با قيمت مناسب در اختيار عموم مصرف كننده ها، از دونده‌هاي حرفه‌اي گرفته تا شهروندان و ورزشكاران عادي قرار دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۳:۱۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :