بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي .

بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي

نگاهي به سه برند بوت مردانه مشهور در جهان

كفش هاي مردانه تنوع زيادي دارند؛ و بسياري از ما همه آنها را با نام كفش مي شناسيم. در صورتي كه كفش هاي مردانه نام هاي مختلفي دارند. بوت مردانه يكي از اين نام ها است كه داراي تنوع بسيار زيادي بوده و در انواع مختلف با كاربردهاي گوناگون توليد مي شوند.

در اين مقاله فروشگاه اسپورت لند مي خواهيم شما را با برترين برندهاي بوت مردانه آشنا كنيم. اگرچه يافتن اين برندها در بازار ايران نسبتا مشكل است، و معمولا محصولات آنها قيمت هاي بسيار بالايي دارد؛ اما آشنايي با نام و شهرت آنها خالي از لطف نيست.

گرنسون

گرنسون يك برند با اصالت انگليسي است؛ و چه چيز بهتر از يك برند بوت مردانه با هويت انگليسي؟ گرنسون در سال 1866 ميلادي توسط ويليام گرين كار خود را با توليد كفش به صورت دست دوز آغاز كرد. كارگاه اوليه ويليام گرين اتاقك بالاي خانه بود؛ و شايد هيچ وقت فكر نمي كرد كفش هايش روزي صاحب برندي جهاني شوند.

اما خيلي زود و با رشد كسب و كارش، مجبور شد فضاي كارگاه خود را افزايش داده و تعداد ماشين آلات خود را بيشتر كند.

در دهه ابتدايي قرن بيستم ميلادي، ويليام گرين كار خود را به پسرانش واگذار كرد. در واقع از اين زمان بود كه كسب و كار ويليام گرين و پسرانش با نام گرنسون و دقيقا با ويژگي هاي يك برند، فعاليت خود را توسعه داد.

ساخت بوت ها و پوتين هايي مناسب سربازان بريتانيايي از ديگر رويدادهايي است كه موجب افزايش شهرت برند گرنسون در ساخت بوت مردانه مستحكم و با دوام شد.

اين روزها گرنسون يكي از چند برند بوت مردانه مشهور در جهان است؛ كه كفش هاي خود را به بسياري از كشورها صادر مي كند.

تيمبرلند

بسياري از علاقمندان بوت مردانه بخصوص بوت هاي اسپورت، با برند تيمبرلند آشنايي دارند. اين برند را مي توان يك از مشهورترين برندهاي بوت مردانه غيررسمي دانست.

موسس تيمبرلند ناتان سوارتز در سال 1918 ميلادي كار خود را در حوزه كفش در شهر بوستون آمريكا آغاز كرد.

ظاهرا ناتان سوارتز استعداد و خلاقيت زيادي در توليد كفش داشت؛ و محصولاتي نوآورانه و جالب خلق كرد. يكي از اين محصولات نوآورانه و جالب، توليد اولين كفش ها در سال 1965 به روش قالب گيري تزريقي است.

اين روش سرآغاز توليد بوت هاي ضد آب در سراسر جهان بود.

سرآغاز شهرت اين كمپاني نيز با توليد بوت چرمي ضد آب بود. در واقع از همين زمان بود كه برند تيمبرلند دقيقا با همين نام فعاليت خود را گسترش داد.

گسترش بازار محصولات تيمبرلند در اين سال ها به قدري سريع بود كه مي توان گفت در پايان دهه 80 ميلادي بوت هاي تيمبرلند در بسياري از كشورهاي جهان به فروش مي رسيدند.

فعاليت هاي تيمبرلد در سال هاي آغازين قرن بيست و يكم، به سمت توسعه سبد محصولات و توليد انواع كفش هاي زنانه، مردانه و بچه گانه با ويژگي هاي مختلف كشيده شد. تيمبرلند در حال حاضر يك برند جهاني در توليد انواع كفش زيبا و در عين حال بادوام است.

كلاركس

كلاركس يك برند انگليسي معتبر ديگر در زمينه توليد كفش و انواع بوت است. اين برند در سال 1825 ميلادي توسط دو برادر به نام هاي سايروس و جيمز تاسيس شد.

كلاركس ارزش بنيادين خود را بر توليد كفش هايي با ويژگي هاي صنايع دستي استوار كرده است؛ و مدعي است پس از نزديك به دو قرن فعاليت، و با وجود استفاده از انواع ماشين آلات مدرن در توليد كفش، هنوز هم به اصول اوليه خود پايبند است. كلاركس مدعي است كه سالانه بيش از 50 ميليون كفش توليد مي كند؛ و در بازار 35 كشور حضوري مستقيم و فعال دارد.

كلاركس يكي از برندهايي است كه معتقد است توانسته در طي سال هاي فعاليت خود بر روندهاي طراحي و مد در حوزه كفش، اثري محسوس بگذارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۳:۰۸ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :