بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي .

بوت مردانه ، بوت زنانه و كفش پياده روي

راهنماي پوشيدن انواع بوت مردانه

انواع بوت مردانه و روش پوشيدن و ست كردن آنها، موضوع بسيار مهمي است كه در صورت علاقه به اين سبك خاص كفش و رعايت آنها، استايل پوشش شما را بهبود خواهد داد.

وقتي صحبت از خريد، استفاده و پوشيدن بوت مردانه مي‌شود؛ ابتدا بايد انواع بوت مردانه را بشناسيد. سپس هركدام از انواع اين كفش، براي استفاده خاص و سبك پوشش خاصي مناسب است. انواع بوت مردانه كفشي شيك و راحت است كه در همه حال، از يك تفريح آخر هفته تا يك ميهماني يا جلسه رسمي، قابل استفاده است.

 انواع بوت مردانه در صورت تركيب با سبك‌هاي مختلف لباس، مي‌تواند ظاهري شيك، جذاب و هوشمندانه به شما بدهد. در اين نوشته وبلاگ فروشگاه اسپورت لند، مي‌خواهيم شما را با نكاتي درباره پوشيدن انواع بوت مردانه آشنا كنيم.


 بوت مردانه مچ‌ دار


بوت‌هاي مچ‌دار مردانه نوع خاصي از بوت مردانه هستند كه به سمت مچ پا نزديك شده يا تا بالاي مچ را پوشش مي‌دهند. اين نوع بوت معمولا به عنوان اصلي‌ترين شكل بوت مردانه مورد توجه و استفاده است. اين نوع بوت به شكل جالبي با انواع پوشش‌هاي رسمي و غيررسمي قابليت ست شدن دارد. به‌طوري كه هم با شلوار جين و هم يك ست از شلوار پارچه‌اي و پيراهن دكمه‌دار، قابل هماهنگ شدن است.


 بوت مردانه كمبت


اگر مي‌خواهيد ظاهري خاص و ويژه داشته باشيد؛ بوت مردانه كمبت يك انتخاب عالي است. اين بوت‌ها معمولا ساق بلندي دارند و بندهاي آن از روي كفش تا انتهاي ساق كفش ادامه دارد. اين بوت‌ها كه به عنوان بوت رزمي نيز شناخته مي‌شوند؛ به خوبي مي‌توانند مركز ثقل استايل شما باشند. 

 

همچنين دوام بالاي اين بوت هم دليل جذاب ديگري است كه خريد آن را به صرفه مي‌كند.

در نهايت بوت مردانه كامبت يك انتخاب ايده‌آل براي پوشيدن گاه به گاه در روزهاي آخر هفته و تعطيلات است. انتخاب ساير لباس‌ها با توجه به اين نوع بوت بهتر است بر پايه جنس چرم و رنگ‌هاي تيره باشد.

 


 بوت مردانه كار


علت اين نام‌گذاري تاريخچه آن است. اما اين روزها ديگر اين بوت مردانه را تنها كارگران نمي‌پوشند؛ بلكه تبديل به يك استايل خاص در شيوه پوشش شده است. انواع بوت مردانه كار در رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف و البته با الهام گرفتن از نمونه كلاسيك آن طراحي مي‌شود.

 به همين دليل هم رنگ قهوه‌اي روشن يكي از ويژگي‌هاي معمول اين نوع بوت است. بوت كار يك كفش هميشگي نيست؛ و معمولا با لباس‌هاي غيررسمي و در روزهاي تفريح و گردش انتخاب خوبي است. يك شلوار جين، يك تيشرت ساده و بوت كار، تركيبي است كه مي‌تواند در يك روز آخر هفته تابستاني استايل خوبي به شما بدهد.


 بوت مردانه چلسي


بوت‌هاي چلسي يكي از پرتنوع‌ترين انواع بوت مردانه است. بوتي كه علاوه بر حفظ كردن شكل كلاسيك بوت، كه نشان‌دهنده قدرت و استحكام است؛ توانسته به خوبي براي شرايط رسمي، ظاهري شيك و منحصر به فرد پيدا كند. 

بوت‌هاي چلسي داراي طرح و رنگ‌هاي متنوعي هستند؛ اما بهترين آنها كه با سبك‌هاي مختلفي قابل ست كردن است؛ از جنس چرم قهوه‌اي يا جير خواهند بود.


 بوت مردانه تيمبرلند


اگرچه مارك‌هاي متنوعي مشغول طراحي انواع بوت مردانه هستند؛ اما تيمبرلند برندي است كه آنقدر در طرح اختصاصي خود جلو رفته است كه محصولاتش به عنوان نوع خاصي از بوت مردانه شناخته مي‌شود. 

 

كفش‌هاي تيمبرلند از كيفيت بالايي برخوردارند؛ اما به طور معمول به عنوان يك تيپ غير رسمي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. شلوار جين تيره، بهترين گزينه‌اي است كه با يك كفش تيمبرلند مي‌توانيد ست كنيد. البته به شرط آنكه شلوار شما روي كفش را نپوشاند.

بجز موارد گفته شده انواع ديگري از بوت مردانه نيز وجود دارد؛ اما در اينجا ما به مدل‌هايي كه بيشترين طرفدار و استفاده را دارند بسنده كرده‌ايم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۶:۱۱ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :